Ους το facebook συνέζευξε – Βιολέττα Κουμπή (review)

Το » Ους το Facebook συνέζευξε» ξεκίνησε από μία σημείωση που είχα γράψει για τον Οδυσσέα Ανδρούτσο, ένα πιάτο φακές, και μία μπουγάτσα ( με κρέμα). Επειδή με ρωτούσαν όλοι τι έγινε μετά στο τέλος το έκανα βιβλίο και πιάστηκε και το χέρι μου.
Τάδε έφη Βιολέττα Κουμπή.

« Άλλο η παιδεία, κουμπάρα κι άλλο η διασκέδαση. Ο Νίκος πως διασκεδάζει; Με όπερα; Πως μπορεί να διασκεδάζει με τον πόνο των άλλων; Δεν τους λυπάται έτσι όπως αλυχτάνε στη σκηνή λες και τους μαστιγώνουν;»
« Είναι απλό Στέλλα, ο Νίκος δε διασκεδάζει. Τον έχεις δει εσύ ποτέ να χορεύει; Ακούει μόνο κλασική μουσική και πηγαίνει στο Μέγαρο. Αν έχει διαβολεμένο κέφι πηγαίνει και στη Λυρική Σκηνή.»
«Από μικρό ήταν έτσι ζαβό, ή του προέκυψε;»
«Είχε μία θεία, που ήταν τραγουδίστρια της όπερας, αλλά έχασε τη φωνή της και έμεινε για πάντα στο χωριό. Ο Νίκος μεγάλωσε με Βέρντι.»
«Τραγουδούσε Βέρτη, η πριμαντόνα;»
« Βέρντι παιδί μου. Ποιος Βέρτης; Όταν τα άλλα παιδάκια έπαιζαν την μακριά γαϊδούρα, ο Νίκος άκουγε πρώιμα έργα του Πουτσίνι.»
«Είναι δηλαδή αυτό που λέμε άκουγε Πουτσίνι και στο χωριό του.»
«Ήξερα ότι ο Νίκος είναι ξενέρωτος, τον λόγο όμως δε μου τον είχες πει ποτέ.»
«Δεν λες έναν άνθρωπο ξενέρωτο, επειδή ακούει Βάγνκερ.»
«Και πως τον λες;»
«Ορίστε;»
«Πες μου έναν χαρακτηρισμό.»
«Τον λες ποιοτικό.»
«Συνώνυμο του ξενέρωτου είναι κι αυτό που λες, απλώς κρύβει μια επιείκεια.»
«Δε μου λες Στελλίτσα μου εμείς που θα πάμε; Στον Μητροπάνο να υποθέσω.»
«Ναι, εκεί θα πάμε. Έχεις καμιά αντίρρηση μήπως;»
«Αφού το θέλεις θα σε συνοδεύσω. Μόνο που.. Τον φοβάμαι τον Μητροπάνο. Είναι λίγο μακάβρια τα τραγούδια του. Όχι όλα, αλλά τα περισσότερα ρεφρέν…..»

vivlio-facebook

Η Στέλλα γνωρίζει τον Ανδρόνικο μέσω facebook και την πεθερά από κοντά! Από το πρώτο ραντεβού κιόλας. Πείτε μου εσείς τώρα ποιος νοήμων άντρας φέρνει και τη μανούλα του μαζί στο πρώτο ραντεβού με μια γυναίκα; Συγγνώμη, ξεχνάω ότι μιλάμε για άντρες! Απόρησα πως δεν σηκώθηκε να φύγει τρέχοντας η Στέλλα αφήνοντας σύξυλλους και τους δύο! Αλλά μετά πως θα έγραφε η Βιολέττα την ιστορία;

Γύρω από τη Στέλλα και τον Ανδρόνικο υπάρχουν κι άλλα πρόσωπα. Η κουμπάρα της Στέλλας με τον άνδρα της τον Νίκο και τα δύο κοριτσάκια της, οι γονείς της Στέλλας με τον αδερφό της στην Καλαμάτα, η Βάσω (η κουμπάρα) και ο Ιταλός σύζυγος της, ένας κρητικός απαγωγέας ο Σήφης και η Μιτσούκο η οικιακή βοηθός και νταντά!

Όλα τα πρόσωπα της ιστορίας μπλέκονται σε τραγελαφικές καταστάσεις που χαρίζουν άφθονο γέλιο στον αναγνώστη! Για εμένα ήταν ένα βιβλίο που απόλαυσα την κάθε ατάκα του, διάβαζα αποσπάσματα στην κόρη μου και γελάγαμε με τη γραφή της Βιολέττας Κουμπή που, ειλικρινά μεταξύ μας, δεν την έχω συναντήσει πουθενά αλλού! Η Βιολέττα απλά το έχει βρε παιδί μου!

Σας συνιστώ τα βιβλία της ως φάρμακο για την κατάθλιψη ή για μια δύσκολη σας μέρα!

Και για να σας κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον θα σας αποκαλύψουμε ότι η Βιολέττα Κουμπή ετοιμάζει, με άκρα μυστικότητα, το τρίτο της βιβλίο! Με κάτι ξανθιές λέει θα είναι…. Δύο, τρεις τον αριθμό θα σας γελάσω! Δεν μας αποκαλύπτει περισσότερα! Εμείς πάντως το περιμένουμε εναγωνίως!

Σχολιάστε

